torstai 5. joulukuuta 2013

Tylsä torstai



Olen tosiaan koko tämän viikon ollut poissa koulusta, sillä sitkeä flunssa ja yskä eivät meinaa millään lähteä! Nyt onkin sitten ollut hyvää aikaa panostaa blogiin, olen päivittänyt mm. oman esittelysivuni. Olette myös varmasti huomanneet vasemmassa laidassa olevan kyselyn koskien blogin ulkoasua, joten käykää ihmeessä äänestämässä :)

Tänään olen lähinnä vaan ollut tekemättä mitään. Katsoin hetki sitten yhden leffan ja aamupäivällä kävin Felixin kanssa vähän haukkaamassa raitista ilmaa. Muuten olenkin sitten istunut koneella tai makoillut sängyllä Felix kainalossa x)

Koneella olen myös käyttänyt aikaani hyödyksi ja siirsin vihdoin kaikki tuhat kuvaa kamerastani koneelle. Niitä olen sitten karsinut ja muokannut ja seasta tietenkin löytyi paljon Helmi-kuvia, joista parhaat haluan julkaista myös teidän iloksenne. Teen niistä kuitenkin ihan erikseen postauksen, tässä alla vielä kuva Felixistä tältä päivältä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti