maanantai 9. joulukuuta 2013

Hyvästi, vanhat postaukset

Nyt lyhyt tilannepäivitys, sillä päätin lopulta poistaa vanhat postaukset. Mainitsinkin siitä vähän aikaa sitten ja tulin lopputulokseen, että raa'asti vaan poistan kaikki! Eikä kyllä kaduta, vaikka näyttää jotenkin surkealta vain viisi (tämän jälkeen kuusi) julkaistua postausta, kun seuraavaksi olisi tullut jo neljäskymmenes. Olen kuitenkin muuttunut paljon ja kehittynyt bloggaamisessakin paremmaksi, joten kivempi mielestäni näin :)

Tällä hetkellä mulla olisi projektina lukea huomisiin mantsan kokeisiin, mutta innostus ja motivaatio on nyt ihan nollassa. Tein siis päätöksen, jota kadun varmasti huomenna koetta tehdessäni, ja kirjoittaa lyhyen pätkän tänne. Yritän sulkea nuo vieressäni syyttävästi tuijottavat maantiedonkirjat mielestäni ja niellä omantunnon kolkutukset. Viimeisiä viedään, parin viikon päästä on joululoma, hetken kun panostaisi... Äh, panostan sitten keväällä! (kuuluisat viimeiset sanat) Tänään pidän tallilla lapsille ratsastustunnin 18-19 ja teen iltatallin, ei mitään kummempaa siis. Huomenna mulla on normaalisti oma valmennus, mutta en taaskaan mene lupaamaan mitään postailupäiviä, sillä meillä on vielä muutamat kokeet edessä ja joudun koneenkin hetkeksi luovuttamaan pois mun käytöstä. Eipä sen erikoisempaa asiaa tällä kertaa ja saatte luvan tyytyä tylsään kuvattomaan postaukseen.

Onkos teillä erikoispostaustoiveita? Kiinnostaisiko kysymyspostaus, My day tai vaikkapa jonkin näköinen video? Kommentteja ja ideoita tulemaan!

5 kommenttia:

  1. tee myday kuvina tai videona? :) myös kysymyspostaus olis kiva! tää on tosi kiva blogi, mitä nyt oon vähän aikaa anonyymina seuraillut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja varmaan jokaisen noista oon jossain vaiheessa toteuttamassa, saa nähdä minkä ensimmäisenä :)

      Poista
  2. My day! Kuvina tai videona :) -Maria

    VastaaPoista
  3. joku video olis kiva missä sä olisit poika ystäväskaa :o

    VastaaPoista