keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Turinointia

Heti ekana sanon, että jos jotakuta ei kiinnosta lukea pelkkää mun lätinää ilman hevoskuulumisia, niin skippaa suoraan loppuun parin kysymyksen kohdalle. Mulla on kuitenkin nyt jostain syystä hirveä tarve kirjoittaa teille mun ajatuksia, eli tämän postauksen aiheena on vaan ihan se mitä mieleen tulee.

Ensinnäkin, mulla on ihan järkyttävä stressi tämän blogin ulkoasusta. Olen niin viimeisen kyllästynyt tuohon banneriin ja tähän pinkkiin teemaan, että meinaan repiä hiukset päästäni aina kun avaan blogin. Pyysin jo erästä ihmistä tekemään mulle bannerin, joten se puoli on hoidossa. Huomasin kuitenkin kuvia etsiessäni, että minusta ja ponista on ihan hirveän vähän hyviä kuvia. Niitä tärähtäneitä ihan ok -kuviakin on todella vähän, ja mua alkoi ihan harmittaa materiaalin vähyys. Huomenna Heidi on lupautunut tulla kuvaamaan mun ratsastusta, pidetään kaikki sormet ristissä ettei hän joudu perumaan! Heidi on yksi parhaista kuvaajista tuttavapiirissäni, joten hyviä kuvia pitäisi olla tiedossa :)

Toinen mun huolenaihe pitkään on ollut mun hiukset. Ne ovat päässeet haalistumaan ihan järkyttäviksi ei minkään värisiksi, mutta luojan kiitos tänään asiaan on tulossa helpotus. Kävin ostamassa tänään hiusvärin, tällä kertaa kirkkaan sinisen. Jännää! Saa nähdä minkälaista jälkeä tulee. Ennen toukokuun Ysien Juhlaa aion kuitenkin värjätä takaisin niin sanottuun 'normaaliin' hiusväriin, eli luultavasti jonkun sävyiseen ruskeaan. Kesällä alan sitten pikkuhiljaa vaalentaa, laitan luultavasti vaaleita raitoja ja odotan auringonkin tekevän osansa. Joskus syksyllä sitten olisi tavoitteena taas vaaleat kutrit. Tässä siis suunnitelmia hiusten suhteen, tottakai saattaa vielä mieli muuttua.

Kohta olen lähdössä ajamaan tallille päin, sen jälkeen luvassa olisi vielä kokeisiin lukua ja tutkielman työstämistä. Jotenkin ei yhtään nappaisi kouluhommat, mutta pyrin kuitenkin tekemään parhaani, eihän tätä ole enää kauaa jäljellä. Ja tosiaan keväthän huipentuu meillä 1998 vuosimallia edustavilla Ysien gaalaan, josta ihan varmasti jonkun asteen postauksen aion teille vääntää. Tanssien harjoitukset ollaan juuri vähän aikaa sitten aloitettu, enkä millään malttaisi odottaa itse juhlaa.

Juhlat ansaitakseen täytyy kuitenkin tehdä kovasti töitä, huhtikuu ja toukokuun alku tulevat olemaan nyt kaikista kiireisimmät jaksot. Valtakunnallisia sekä normaaleja kokeita ja tutkielmien palautuksia toistensa perään, ymmärtänette siis varmaan mun vähäisen ajan blogin suhteen. Mulla muutama postaus on valmistumassa teitä varten, mutta mua hirveästi kiinnostaisi tehdä jotain vähän erikoisempaa postausta. Kuulumispostaukset ja ratsastuksen analysoinnit ovat jotenkin tosi työläitä, joten mielelläni värkkäisin teille jotain mitä voin pikkuhiljaa silloin tällöin tehdä ja julkaista kun saan valmiiksi, ilman että ajankohdalla on niin väliä. Kuulumiset kun olisi kiva kertoa ihan ajallaan... Ymmärrättekö mitä tarkoitan?

Kysymyspostaus olisi mun mielestä tosi kiva tehdä, niin saisin vähän käsitystä siitä mitä te haluatte tietää ja te saisitte vastauksia teitä mahdollisesti kiinnostaviin kysymyksiin. Mua kuitenkin vähän epäilyttää tuleeko kysymyksiä tarpeeksi, sillä teitä (ainakin rekisteröityneitä) lukijoita ei vielä niin montaa ole. Kysynkin siis mitä mieltä olette;

Haluatteko minun tekevän kysymyspostauksen? Onko teillä jotain mitä haluaisitte tietää? Entäs muita erikoispostaustoiveita?

2 kommenttia:

  1. Juuh kysymyspostaus!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa nähdä, jos vaikka lähiaikoina :) Tuntuu että ei vielä oo tarpeeksi aktiivisia lukijoita, mutta kiitos teille kaikille jotka jaksatte kommentoida! Piristää kummasti päivää ja bloggaamista ylipäänsä

      Poista