perjantai 4. huhtikuuta 2014

Kuvapostaus

Heidi ei päässyt eilen (torstaina) kuvaamaan, mutta tänään päätimme mennä ottamaan "poseerauskuvia" minusta ja Helmistä. Sen enempää en ala tähän selostamaan, tämän postauksen pääpaino on kuvissa. Joissakin kuvissa ilmeeni on aivan järkyttävä, mutta onneksi poni korvaa kauneudellaan mun lagaukset. Katsokaamme siis ponia ;) Ja kertokaa toki mikä kuvista oli lempparinne!


"Helmi tänne se pää..."
"Noku anna mä oon nätti tälleen!"















Alle vielä muutama kuva loppukevennykseksi...

"Flip dat hair!" Musta tää on niin hauska kun meillä on sama ilme :D

Tässä Helmin mielipide poseeraamisesta
Tälle nauroin niin paljon :D Niin hyvään aikaan napattu tilannekuva, mietin vaan että mikä sai mulle
noin järkyttyneen ilmeen aikaiseksi...

"Sulla on jotain likaa tossa sun takissa"
"Ai missä?"
"No tossa noin! Anna mä näytän..."

11 kommenttia:

  1. Ihania, kauniita ja hauskoja kuvia!

    VastaaPoista
  2. Tosi kivoja ja ihania kuvia :D

    VastaaPoista
  3. Ihania!!! Te osaatte molemmat poseeraa niin hyvin. Ihanat noi kuvatekstit tossa vikassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah voi kuule meillä oli työn ja tuskan takana saada edes jotenkuten edustavia kuvia ja niissä missä Helmi poseeraa edukseen niin minä oon sitten onnistunut näyttämään ihan kammottavalta :D Mutta kiitos!

      Poista
  4. Ihan sairaan sulosia kuvia! :3

    VastaaPoista