maanantai 21. huhtikuuta 2014

Pikakuulumiset




Heips! Eilen saavuttiin Muhusta myöhään illalla ja nyt varsinainen Muhupostaus on tekeillä, sitä ennen kuitenkin halusin tulla päivittämään ihan tän hetken kuulumisia ja julkaista pari kuvaa reissusta esimauksi. Olen tällä hetkellä paranemassa vatsataudista ja minulla on vähän lämpöä, mutta päivällä olen loikoillut badenbadenilla ihanassa kesäsäässä ulkona auringon lämmittäessä niskaa. Voisi sitä olla huonompiakin tapoja sairastaa! Tänään värjään jossain vaiheessa hiukset, ruskeaa olisi luvassa, jaiks... En oikein tiedä olenko iloinen vai en, sillä toisaalta on kiva saada vaihtelua ja ennenkaikkea helpotusta tähän ainaiseen värjäämiseen, mutta liila on kyllä kaunis ja persoonallinen väri mitä tulee kova ikävä. Pelkään että ihan perus ruskea tuntuu kamalan pliisulta ja tylsältä näiden jälkeen, toisaalta ootan kauheasti sitä kun ei tarvitse miettiä vaatteiden värejä yms niin tarkasti. Jännittää myös nähdä miten mua pukee vähän tummemmat kutrit, aina kun oon vaaleahiuksinen ollut! Nyt kuitenkin riittää hiusanalyysit... Heh.

Mulla on nyt kammottava stressi kaikesta, tuntuu että tekemättömät asiat vaan kasaantuvat päälle ja olen luvannut hoitaa ihan liian monta juttua. Tää jatkuvasti kipeenä oleminen ei kyllä nyt yhtään sopisi tähän kiireiseen kevääseen, kun täytyisi mahduttaa samaan aikatauluun koulu, ratsastus, kaverit, Valtteri, blogi, ysienjuhlavalmistelut ym. Satun vielä olemaan tunnetusti maailman huonoin noudattamaan - saati tekemään - minkäänlaisia aikatauluja. Noh, eiköhän tämäkin ole vain asennekysymys. Kyllä mä vielä kunnialla selviän muutamasta kouluviikosta ja pääsen kaivatulle kesälomalle!

Nyt asia loppuikin yhtäkkiä kuin seinään. Koittakaa rakkaat lukijat olla kärsivällisiä niin Muhupostauksen kuin muidenkin postausten suhteen! Toivottavasti kaikkien pääsiäinen sujui mukavissa merkeissä, ennenkaikkea terveenä :)

8 kommenttia:

  1. Voisitko yhtään avata mihin toi "huonot uutiset tallilta" liittyi? (siis viimepostaukessa) onko helmelle käyny jotain vai mikä nyt mättää? Mitä on tapahtunuy? :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kokoajan postaus tekeillä tästä jutusta, vähän hölmösti tein kun kerroin vaan noin salamyhkäisesti jotain ja sitten arvailette että mitä on tapahtunut :/ Pahoittelut siitä, ei kuitenkaan syytä huoleen, Helmillä ei ole mitään hätää!

      Poista
  2. Voi vitsit tuo viimeinen kuva on hieno! :)

    VastaaPoista
  3. Nonii nyt laita silmät kiinni ja laske hengityksii (; mut onneks et sairastunu jo siel viros! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Joo täytyy muistaa ;) Ja kyllä mä sairastuin jo siellä reissussa... :(

      Poista