perjantai 13. kesäkuuta 2014

Perjantai 13.

Aaaargh! Nyt ärsyttää. Olin juuri saamassa leiripostausta valmiiksi eilen illalla, mutta päätin kuitenkin mennä nukkumaan ja jatkaa sen loppuun tänään. Äsken avasin bloggerin iloisena, klikkasin luonnoksen "Pykis 2014" auki ja olin jatkamassa kirjoittamista. Mutta. Blogger olikin näköjään sitä mieltä, että saan aloittaa kirjoittamisen alusta, nimittäin otsikon alla kirjoituskenttä loisti tyhjyyttään. Minua ei nyt kamalasti houkuttelisi heti aloittaa uudelleen kirjoittamista, sen verran ottaa päähän, mutta yritän postauksen saada mahdollisimman pian tehtyä. Lohdutukseksi linkkaan leirivideon jo tähän postaukseen, siinä oikeastaan näkyykin kaikki olennainen ja välittyy leirin tunnelma, joten jälkijunassa saatte sitten kuvat ja selostuksen. Leirin aikana sairastuin aika äkäiseen flunssaan ja yskään, jonka kuulette äänestäni videolla. Se ei kuitenkaan menoa haitannut, enkä ratsastuksia jättänyt väliin! Ainoastaan leirikasteeseen en osallistunut, mutta sain ainakin hyvää materiaalia Emmistä ;)

Blogin ulkoasua olen vihdoin alkanut päivittelemään, itse olen ainakin niin lopen kyllästynyt tuohon pinkkiin teemaan ettei mitään rajaa! Ihanan bannerin saan eräältä Annikalta, kunhan hän opiskelukiireiltään kerkeää saamaan sen valmiiksi :) Mullahan kaikki esittelysivutkin ovat edelleen vaiheessa, mutta niiden täyttäminen tuntuu niin hankalalta... Mitä sitä itsestään nyt kertoisi. Pitää varmaan pyytää kavereita apuun, he ehkä osaavat kuvailla mua paremmin. Ja voittehan tekin toki auttaa! Millainen minä olen? Millaisen kuvan minusta saa tekstien perusteella?'

Tänään pääsen pitkästä aikaa tuttuun selkään, sillä menen iltapäivällä ratsastamaan Helmillä. Myös huomenna lauantaina mulla on ratsastus, ja sunnuntaina onkin estevalmennus 17-18. Sinne yritän saada kuvaajan mukaan. Mitä mieltä olette, enemmän kuvia vai videokooste? Inhottavia nämä sadekelit, toivotaan kaikki nyt vähän parempaa ilmaa kaikille kesälomalaisille.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti